Nyla vinnare i Publishingpriset!

Av: Erik Andersson, Copywriter | 8 november

Snygg design, välformulerat innehåll och genomtänkt funktionalitet lönar sig alltid. Ibland lite mer än annars. Tre av våra webbar har vunnit guld, silver och brons i Publishingpriset.

Helheten gör skillnad. Vi anstränger oss alltid lite extra för att få ut det bästa av alla pusselbitarna i våra uppdrag. Därför känns det extra kul att juryn för Publishingpriset 2018 nu belönat oss med en Publishingpriset-statyett som slår ett slag för design, funktion och innehåll.

Gausta View tog hem förstaplatsen

Så här lyder juryns vinnarmotivering för Gausta Views delade förstaplats* i kategorin ”Marknadsföringssajter individ”:

För en behaglig och lättläst sajt med tydliga menyer och välgjorda texter.

Silver och brons för Combine och Markera

Vi är lika stolta över att våra webbar för Combine och Markera dessutom tagit hem andra- och tredjeplatserna i kategorin ”Marknadsföringssajter B2B”.

Foto: Fredrik Stehn

* Gausta View delar förstaplatsen i sin kategori med Zekler.

Kategorier