Kommunikationskoncept, kampanj
Det är sällsynt att våga kliva ut i rampljuset. Att spänna ut fjäderdräkten och äga rummet, eller platsen. Tystnad, tagning. Sådana där tillfällen där allt annat känns sekundärt. Finalisten. Sist ut. Allt ljus på dig.
Zlatan, Lady Gaga eller Zara Larsson. Storslagna personligheter och vattendelare som får meningar att gå isär och diskussion att uppstå. Larger than life. Stjärnglans som inspirerar oss när vi skapar kommunikation för Nordrs bostadskvarter Skimra i Malmö. Något som är lite mer. Mer storslaget, mer självsäkert och mer bländande. Som ogenerat stjäl strålkastarljuset och kräver sin plats på Malmöscenen. En huvudakt som är här för att stanna.
Det är inte för alla. Det ska det inte vara heller.
I sociala medier påminner vi malmöiterna om att det främsta kvarteret ännu inte är byggt – och får vissa av dem att längta hit.
För vissa sticker det i ögonen. För andra skimrar det.
”Att arbeta tillsammans med Nyla gör oss modiga. Deras träffsäkerhet kring målgrupp och hur man sticker ut hakan i vår bransch är imponerande. Nästan oväntat bra!”